تاچ ال سی دی موبایل ، باتری موبایل ، ال سی دی گوشی ، باتری گوشی

  • ۰
  • ۰

این گوشی هوشمند، به تراشه پرچمدار Exynos 9825 و باتری ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود. برای آن که متوجه شویم که باتری 2000 میلی آمپر ساعتی گلکسی j2 در طول روز و در حین کارهای مختلف چگونه عمل کرده و تا چه حد کارا بوده باید به نتایج تست های مقاومت انجام شده مراجعه کنیم. با این که ظرفیت آن نسبت به باتری سامسونگ گلگسی اس 3، 500 میلی آمپر ساعت افزایش یافته و به 2600 میلی آمپرساعت رسیده است. با خرید باتری سامسونگ گلکسی A5 یک باتری اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید تا بهترین و بالاترین حد از عملکرد و بهره وری را از گوشی خود شاهد باشید. برای این منظور کافی است که از قسمت کناری درب پشت گوشی خود را باز کنید، سپس باتری گوشی نوت 4 را از قسمت پایین به سمت بالا فشار دهید تا از جای خود خارج شود، در ادامه به همین طریق که باتری را خارج کرده اید میتوانید باتری جدید را جا بزنید و با بستن درب پشت گوشی این فراید تکمیل می شود. اما کاربران پرکاری که بیش از حد از گوشی خود استفاده می نمایند در عرض یک روز شارژ باتری گوشی خود را خالی می کنند.

اما تفاوتهایی را در آن میتوان یافت. عملکرد باتری Samsung Galaxy S4 در تست های تکی خوب بود و به خاطر کارکرد خوب آن در حالت استندبای توانست امتیاز استقامت کلی 63 ساعت را برای خود بدست آورد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که ممکن است گوشی شما به خاطر دریافت پیام­های زیاد با کم شدن شارژ مواجه شود و دوباره شارژ شود اگر این اتفاق به صورت مداوم رخ دهد باتری در این پروسه داغ شده و در نهایت آسیب می­بیند. شما می توانید اقداماتی همانند کم کردن نور صفحه نمایش به کاهش مصرف باتری شما می انجامد. از زیبایی و کیفیت صفحه نمایش اس 9 هر چه بگوییم کم گفتهایم، ظرافت و کیفیت آن به نحوی است که همه را شیفتهی خود میکند. باتری گلگسی s4 در هر تست ما تقریبا نزدیک صدر جدول قرار گرفته است. همچنین ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این نسخه، از ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X بهره مند است.

یکی از اخبار خوب در مورد Galaxy F52 5G، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی است. گوشی Galaxy F52 5G، یکی از همین محصولات است. Galaxy S4در تست زمان وبگردی توانست نتیجه ی فوق العاده ای را برای خود به بدست آورد که نسبت به گوشی های معمولی مبتنی بر صفحه نمایش AMOLED نتیجه ی خوبی بود. آن طور که اشاره کردیم، سامسونگ این گوشی را برای اولین بار در کشور چین رونمایی کرده است. همان طور که قبلاً گفته بودیم، این گوشی ابتدا در چین عرضه میشود. به طور کلی در چین چهار عرضه کننده معتبر و اصلی سلول باتری موبایل وجود دارد. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 داشته و فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر از ویژگیهای آن هستند. ماژول دوربین اصلی میان رده جدید سامسونگ، مستطیلی شکل است. این باتری مخصوص گوشی سامسونگ Galaxy J7 است و نسبت به مدل قبلی خود، افزایش 400 میلی آمپری ظرفیت باتری دارد.

حالت آماده به کار خوب آن در نتایج جدید باعث شد که این گوشی استقامت کلی 72 ساعت را برای خود ثبت کند که این نتیجه آن را بین دو باتری Galaxy S4 و باتری گلگسی نوت 3 قرار داد. در این تست همانطور که انتظار می رفت سامسونگ Galaxy S4 توانست Galaxy S III را با سه ساعت و نیم اختلاف زمانی شکست دهد. شما می توانید با حالت های مختلف گرفتن عکس در این دوربین، عکس های زیبا و جالبی از خود و اطرافیانتان تهیه کنید. حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم، با دکمه پاور ادغام شده است. این بخش، یکی از بخشهای جذاب گلکسی F52 5G است. تعویض یا تعمیر باتری یکی از رایج ترین تعمیرات سامسونگ A70 می باشد که عموما بعد از گذشت ۲ سال باید انجام شود چرا که عمر باتری در این مدت به حداقل ممکن میرسد. تنها طیف کوچکتری از صاحبان یک سری تلفن همراه این اتفاق را تجربه می کنند. NFC یک تکنولوژی انتقال داده کوتاه برد است که با استفاده از فرکانس های رادیویی می تواند از فاصله چند سانتی متری تنها با درگ کردن فایل ها آن ها را انتقال و یا دریافت کرد.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • مهدی عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی