تاچ ال سی دی موبایل ، باتری موبایل ، ال سی دی گوشی ، باتری گوشی

  • ۰
  • ۰

با واردات مستقیم باتری سامسونگ گلکسی ای 9 این اماکن برای موبایل سلام فراهم است تا قیمت این باتری را کاملا منصفانه قرار داده و رضایت کاربران خود را برای رسیدن به یک کیفیت عالی با قیمت مناسب راضی نگه دارد. اما گلکسی S21 Ultra همان طور که از نامش مشخص است باید در هر زمینه بهترین باشد و نام سامسونگ را سربلند کند. این باتری به دلیل داشتن توان بالا به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند تا ۲۱ ساعت مکالمه بدون وقفه را تجربه کنند، و کاربر قادر خواهد بود به مدت ۱۲ ساعت به تماشای فیلم بپردازد. در نهایت، وقتی شما هر روز یک ساعت وبگردی داشته باشید، یک ساعت ویدئو تماشا کنید و یک ساعت هم به مکالمه تلفنی با گلکسی اس6 بپردازید، این گوشی شما را برای مدت 64 ساعت یا همان 2 روز و نیم همراهی خواهد کرد. در گلکسی اس 21 ظرفیت 4000 میلیآمپر ساعتی را شاهد هستیم، درحالیکه این عدد برای گوشی گلکسی S21 پلاس به 4800 میلیآمپر ساعت و برای نسخه Ultra به 5000 میلیآمپر ساعت میرسد. دوربین فوق عریض نیز دیافراگم f/2.2 داشته و میتواند زاویه 120 درجهای را پوشش دهد.

دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نیز درون حفره کوچک بالای نمایشگر قرار گرفته و گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد. سامسونگ گلکسی A31 از مشخصاتی مانند نمایشگر سوپرامولد 6.4 اینچی، پردازنده هلیو P65 و دوربین چهارگانه با سنسور 48 مگاپیکسلی بهره میبرد. هر سه این پرچمداران از نسل 5 اینترنت همراه پشتیبانی میکنند، اما اتفاق بد این است که خبری از پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیست و مانند گوشیهای آیفون باید با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگ در دو نسخه کوچکتر و 128، 256 و 512 گیگابایت در نسخه اولترا کنار بیایید. خلاصه میشود. اما گذشته از این، Galaxy S21 و دو برادر دیگرش از جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی One Ui 3.1 بر پایهی اندروید 11 استفاده میکنند. از همهٔ اینها که بگذریم، تنها گوشی از خانواده S21 که از قلم محبوب s pen پشتیبانی میکند، همین نسخه Ultra میباشد، تا به گفتهٔ سامسونگ با این محصول به سطح بالاتری از امکانات و کارایی دست بیابیم. این ویژگی زمانی که بیش از 20 برابر زوم کنید فعال میشود و اگر برای چند ثانیه به روی سوژهای فوکوس کنید آن سوژه را ثابت میکند تا عکس باکیفیتتری به ثبت برسد.

مقاله ابتدا از بخش ارتباطات شروع میکنیم

اینک گزینه دوم یعنی "Show battery percentage" را به حالت روشن تغییر دهید. زمانی که شارژدهی گوشیتان بالا نباشد، به زودی شارژ خالی کرده و باید گوشی را به یک پاوربانک متصل کنید. این وسیله بسیار کاربردی است و لحظات خوشی را برای افراد به ارمغان میآورد. کاربران زیادی هستند که از گوشی هوشمند خود بهعنوان مدیاپلیر استفاده میکنند و با آن به موسیقی گوش میدهند. با وجود برنامهها و بازیهای بسیار مهیجی که امروزه برای گوشی های موبایل طراحی میشوند، هرچند که گوشی های جدید حداقل از 8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند اما این میزان پاسخگوی حجم اطلاعات زیاد کاربران نخواهد بود. یک گوشی زمانی می تواند برای شما بهترین عملکرد را داشته باشد که از سلامت کافی برخوردار باشد و بتواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند. دلایلی مختلفی منجر به خرابی باتری گوشی می شود که باید باتری قبلی گوشی را یا یک باتری اصل و اورجینال جدید تعویض کنید. روشنایی را تنظیم کنید تا به طور خودکار تغییر کند. زیرا رها کردن اپلیکیشن ها و به خصوص روشن گذاشتن وای فای به سرعت شارژ باتری گوشی را خالی می کند.برای افزایش سرعت شارژ ، هنگام شارژ باتری گوشی یا صفحه آن را خاموش کنید.

باید همچنین درک کنید که کیفیت و خوب بودن عکس شما تنها توسط بدنه دوربین شما مشخص نمیشود، لنزی که برای دوربین خود خریداری میکنید تاثیر به سزایی رو تصویر شما خواهد داشت. روشنایی نمایشگر این گوشی مناسب است و کاربران در دیدن محتویات نمایشگر در محیطهای داخلی مشکلی نخواهند داشت. چرا که در انتخاب میزان ظرفیت باتری هر گوشی ای، معیار اصلی ابعاد صفحه نمایش می باشد و هر چه ابعاد صفحه نمایشگر گوشی کوچک باشد، باتری کوچکتری نیاز خواهد داشت. چرا که این گوشی ها در طراحی خود مجهز به محافظ صفحه نمایش هستند اما اکثر گوشی های معمول که امروزه مورد استفاده کاربران هستند، از جمله گوشی های میان رده برای اینکه در اثر ضربه آسیب ندیده و هزینه های جبران ناپذیری بر جای نگذارند نیازمند گلس محافظ صفحه نمایش گوشی میباشند. مرکز تعمیرات موبایل آنلاین شرکت موبایل سلام وارد کننده مستقیم قطعات موبایل های رایج در کشور ایران مانند باتری سامسونگ گلکسی ای 9 بوده و این قطعات بعد از ورود به ایران زیر نظر تیم کنترل کیفیت این شرکت قرار گرفته و بعد از عبور از فیلترهای لازم به سایت فروشگاه این مرکز انتقال و از این نظر کیفیت آن کاملا اثبات شده و قابل اطمینان است.

  • ۰۰/۰۲/۰۷
  • مهدی عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی