تاچ ال سی دی موبایل ، باتری موبایل ، ال سی دی گوشی ، باتری گوشی

  • ۰
  • ۰

دکتر باتری علاوه بر امر خرده فروشی، آمادگی کامل خود را برای ارسال کالا در تعداد بالا و قیمت همکاری برای همکاران در سرتاسر کشور اعلام میکند. هم تعداد دفعات شارژ شدن در یک بازه زمانی را افزایش داده و سریعتر عمر مفید باتری تمام می­شود. از آنجایی که باتری گوشی یک قطعه مصرفی میباشد خرابی آن یک امر اجتنابناپذیر است. همین امر باعث شده است که باتری های موجود در فروشگاه فارس مارک از کیفیت و اصالت بتواند رضایت شما را جلب نماید. این امر نیز در نازکتر شدن باتری کمک کرده است. این ها همه بسیار آزار دهنده است و در اکثر مواقع یک دلیل میتواند داشته باشد و آن خراب شدن باتری گوشی است . این باتری با شارژر سریع 18 واتی، 40 درصد شارژ را در 30 دقیقه پر میکند. باتری این گوشی بر اساس تستهای انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت هم به جستجو در وب تا 49 ساعت شارژ نگه دارد. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به بهترین باتری گوشی سامسونگ، شیائومی و هواوی داشته باشیم و همچنین به طور کلی گوشیهایی با باتری قوی را به شما معرفی کنیم. پیک را از لبه فوقانی قاب به سمت راست قاب حرکت داده و لاستیک آب بندی روی لبه سمت راست قاب گوشی را هم با حرکت پیک متلاشی سازید.

بهترین روش برای انجام این کار، گرما دادن به لبه های درب گوشی و از بین بردن لاستیک اطراف قاب آن با استفاده از یک پیک است. این مدل از نمایشگر سوپرامولد 6.4 اینچی، پردازنده اگزینوس 9611 و دوربین سهگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره میبرد. در بین این مشخصهها، عمر و شارژدهی باتری از مواردی است که تجربه کار با یک گوشی را به شکل عمدهای تحت تاثیر قرار میدهد. در واقع این گوشی بدلیل سازگاری با شارژ سریع سامسونگ و قابلیت شارژ تا 15 وات به سرعت شارژ می شود. اگر متوجه شدید که در روز چندین بار گوشی خود را به شارژر وصل کرده اید ، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که باتری خود را تعویض کنید حتی با وجود تعویض باتری گوشی سامسونگ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد در این راهنما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تعویض باتری گوشی سامسونگ را انجام دهید بیش از دو سال است که تلفن همراه هوشمند خود را در اختیار دارید ، ممکن است متوجه شده باشید که عمر باتری آن دقیقاً در تمامی گوشی های سامسونگ یکسان نیست به طور معمول طول عمر باتری توسط چند چرخه شارژ ماندگار آن تعریف می شود چرخه شارژ دوره ای است که در آن از کل ظرفیت باتری استفاده می شود ، سپس آن را به طور کامل شارژ می کند (شرکت هایی مانند اپل آن را با استفاده از 50 درصد تعریف می کنند ، سپس دوباره آن را به طور کامل شارژ می کنند ، سپس دوباره از 50 درصد استفاده می کنند).

مقاله آموزش تعویض باتری خراب گوشی سامسونگ گلگسی A3

بر اساس تستهای انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت جستجو در وب، باتری این گوشی تا 49 ساعت شارژ نگه میدارد. تعویض باتری تلفن همراه هوشمند خود به آسانی به عنوان خاموش کردن تلفن همراه ، از بین بردن باتری قدیمی و قرار دادن در دستگاه جدید است اگر تلفن همراه هوشمند سامسونگ شما هنوز دارای باتری قابل جابجایی است ، این تنها کاری است که شما باید انجام دهید بیشتر تلفن های همراه هوشمند اندرویدی مجهز به باتری های غیر قابل جابجایی هستند ، بنابراین کار سخت تر شده است گرچه این کار به هیچ وجه غیرممکن نیست ، اما این یک شاهکار کوچک نیز نیست اگر می خواهید مسیر تعویض باتری گوشی سامسونگ را خود طی کنید ، مجبورید تلفن همراه هوشمند خود را جدا کنید ، قبل از رسیدن به باتری ، صفحه و سایر قسمت ها را جدا کنید از آنجا که بیشتر قطعات به هم چسبیده اند ، شما نیز مجبور به حذف و سپس دوباره چسباندن آنها می شوید البته ما توصیه می کنیم که اگر ابزار مناسبی ندارید ، این کار را انجام ندهید موارد اساسی که شما نیاز دارید یک دسته مکش ، ابزار باز کردن تخت ، موچین ، اسلحه گرمایی برای ذوب شدن چسب و یک پیچ گوشتی است البته چسب جایگزینی نیز ضروری است فقط از هیچ ابزاری که در خانه شما قرار دارد استفاده نکنید زیرا می توانید به راحتی به تلفن همراه سامسونگ شما آسیب برساند متأسفانه خرید یک باتری رسمی تقریبا غیرممکن است ، بنابراین توصیه می کنیم شما را به خرده فروشان باتری ثابت شده که دارای رتبه های خوبی برای کیت های تعمیر و باتری ها هستند ، مانند لیتل شاپ مراجعه کنید.

البته توجه داشته باشید که استفاده از گوشی موبایل در مکان های گرم و یا خیلی سرد می تواند از عمر باتری سامسونگ شما کم کند. همچنین AccuBattery بسیاری از ویژگی های دیگر مانند اندازه گیری سرعت شارژ ، میزان استفاده از برنامه های برق ، چه مدت دستگاه شما در حالت آماده به کار و سایر موارد دیگر را ارائه می دهد اگر نتایج ظرفیت عالی نیست ، ممکن است زمان تعویض باتری گوشی سامسونگ شما باشد خبر خوب این است که حتی اگر گوشی هوشمند با باتری غیر قابل جابجایی دارید می توانید این کار را انجام دهید! به گونه ای که با نگاه به عکس باتری سامسونگ مدل G530 می توانید به آن پی ببرید. همچنین دوربین اصلی این گوشی قادر است با بیشینهی کیفیت HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازد. زمانی که شارژ گوشی کاهش یافت، کاربر با فعال کردن این قابلیت از مصرف بیش از حد انرژی گوشی جلوگیری میکند. عملکرد این پنل بدین صورت است؛ اگر نقاط سیاه در تصویر وجود داشته باشد، تمام پیکسلها در این نقاط خاموش میشود، در نتیجه مصرف باتری نیز بهطور قابل توجهی کاهش مییابد. بارزترین نشانه ای که ممکن است به تعویض باتری گوشی سامسونگ خود احتیاج داشته باشید باعث کاهش شدید عمر باتری می شود اگر تلفن همراه شما به سختی آن را از علامت 10 ساعت گذشته عبور می دهد و شما کاری خاصی و یا بازی با گوشی خود انجام نمی دهید ، جایگزینی باتری گوشی خود را در نظر بگیرید خاموش شدن تصادفی نیز یک علامت شایع برای تعویض باتری گوشی سامسونگ است اگر تلفن همراه هوشمند سامسونگ شما 30 درصد یا حتی 50 درصد خاموش شود ، احتمالاً سلامت باتری شما به طرز چشمگیری بدتر شده است حلقه های بوت نیز یک علامت مشترک است اگر تلفن همراه هوشمند قدیمی تری دارید که پس از برخورد به آستانه خاص باتری ، به طور مداوم مجدداً شروع می شود ، این مورد نیز معمولاً به دلیل فرسودگی باتری لیتیوم یونی است آسان ترین راه برای شناخت منبع مسئله تعویض باتری گوشی سامسونگ ، توجه به زمان بروز مشکل است اگر دستگاه جدیدتری دارید و بعد از به روزرسانی یا هنگام بستن برنامه ها ، حلقه های بوت می شود ، به احتمال زیاد مسئله نرم افزاری است اگر پرونده شما آنقدر شدید نیست ، هنوز ممکن است بخواهید سلامت باتری خود را بررسی کنیدالبته ما توصیه می کنیم از AccuBattery استفاده کنید این برنامه ظرفیت طراحی باتری شما را با ظرفیت فعلی تخمین زده شده خود مقایسه می کند و به شما نشان می دهد که چطور اضافه کاری از دست داده است فقط تلفن همراه خود را بعد از نصب شارژ کنید و برنامه بقیه را انجام می دهد.

  • ۰۰/۰۲/۱۲
  • مهدی عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی