تاچ ال سی دی موبایل ، باتری موبایل ، ال سی دی گوشی ، باتری گوشی

  • ۰
  • ۰

اگر به ارتباطات 3G نیازی ندارید، اما میخواهید سیمکارت شما در دسترس باشد و ارتباطات بر سر جای خود، حداقل میتوان 3G را خاموش کرد. متخصصان ما با ارائه نکات مهم در نگهداری باطری به افزایش طول عمر باتری کمک خواهند کرد. دستگاههای هوشمند، آگاهسازها یا همان نوتیفیکیشن زیادی را در طول روز دریافت میکنند، پس خاموش کردن ایجاد نوتیفیکیشن توسط بعضی از اپلیکیشنهای غیر ضروری کمک بسیار خوبی به پایداری و افزایش عمر باتری دستگاه میکند. همچنین توجه به این نکته لازم است که تعادلکننده موزیک نیز در مصرف بیشتر باتری میتواند بسیار تاثیر گذار باشد. برای خاموش کردن وای فای در کنترل سنتر میتوانید با تپ بر روی آیکون معروف وای فای که در کنار حالت پرواز قرار گرفته، وای فای را خاموش کنید. بهترین راه برای افزایش عمر باتری غیر فعال کردن سینک هر بخشی از است که به آن نیاز ندارید. اگر به ارتباط سیمکارت نیاز دارید اما از وای فای استفاده نمیکنید، حتما وای فای دستگاه را خاموش کنید. برای مطمئن شدن از اینکه بلوتوث دستگاه خاموش است، با سوایپ کردن از پایین صفحه نمایش به کنترل سنتر وارد شوید، اگر آیکون شبیه به B با رنگ سفید پر نور بود، یعنی بلوتوث دستگاه روشن است، با تپ بر روی آن میتوانید بلوتوث را خاموش کنید و باتری خود را نجات دهید.

همان طور که می دانید بازی ها انرژی زیادی را از گوشی ها دریافت می کنند، پس بهتر است تا جایی که می توانید از گوشی برای بازی استفاده نکنید و یا اینکه صدای آن را به صورت کامل کم کنید. برای اینکه از خالی شدن کامل باتری موبایل خود مطمئن شوید، باید حدود 3 ساعت منتظر بمانید و اجازه دهید تمام نیروی آن دست برود و وارد مرحله بعدی شوید. در چنین حالتی، برای بهبود عملکرد گوشی ایفون، باید باتری دستگاه را تعویض کنید. در قسمت بالای بخش Battery Health، میتوانید حداکثر توانایی باتری اپل در مقایسه با حالت اولیه را مشاهده کنید. چطور عمر باتری گوشی آیفون را به حداکثر برسانیم؟ این گوشی به صورت پیوسته توانست تا 10 ساعت و 46 دقیقه دوام بیاورد و باتری گوشی تنها 10 درصد از شارژ خود را از دست بدهد. اگر آیفونی در اختیار دارید که دارای ارتباط 4G است، پس در همین بخش Cellular، در صورت عدم نیاز، امکان ارتباط با 4G را نیز خاموش کنید. متاسفانه این ویژگی کشنده باتری است، زیرا برای پیدا کردن و متصل شدن به آیفونهای نزدیک همواره در تلاش است. ممکن است زیاد از iCloud و سینک بودن همه چیز با هم برای شما اهمیت نداشته باشد.

مقاله 5 علت اصلی کاهش عمر مفید باتری آیفون

Spotlight Search را دنبال کنید و تعدادی از سرچ Spotlight ها یا به طور کلی همه آنها را خاموش کنید. سعی کنید تا همه ایمیل های خود را به یک حساب خاص هدایت کنید. تنظیم کردن چندین اکانت ایمیل در آیفون به صورت جدی عمر باتری شما را کاهش میدهد. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید. تست باتری آیفون در حالت استندبای، ریستارت کردن گوشی برای حل مشکل زود خالی شدن باتری آیفون ، بررسی سلامت باتری از مسیر Settings، Battery ، Battery Health ، فعال کردن حالت Low Power ، غیر فعال کردن Raise to Wake ، غیر فعال کردن Background App Refresh ، روشن کردن Reduce Motion برای خالی نشدن باتری آیفون و… اگر برای ارسال/دریافت فایل و اتصال به اسپیکر، هدفون و دیگر وسایل به بلوتوث نیاز ندارید، پس آن را خاموش کنید. برای اتصال به شبکه وای فای نیز میتوانید بر روی آیکون کنار هواپیما تپ کنید تا وای فای دستگاه روشن شود. از این پس دستگاه برای اتصال به شبکههای وای فای از شما سوال خواهد کرد.

در این حالت زمانی که گوشی اپل شما از برق جدا شود، خاموش شده و این مشکل مربوط به عدم توانایی باتری برای ذخیره انرژی الکتریکی است. پیچ 1.6 میلیمتری که در عکس با رنگ نارنجی مشخص شده را باز کنید. اگر شما نمیخواهید به محض رسیدن ایمیل آن را دریافت یا مطالعه کنید، پس Push را غیر فعال کنید. قابلیت Background App Refresh به اپلیکیشنهای نصب شده بر روی دستگاه اجازه میدهد که در پس زمینه سیستم عامل فعال بوده و به رد و دل اطلاعات، به روز رسانی محتوا و ارسال نوتیفیکیشنها بپردازند. در واقع این باطری است که جادوی اسمارت فونتان را فعال میکند. یکی از روشهایی که به منظور مقابله غیرمستقیم با این معضل ارائه شد، ایجاد وضعیت خاصی با نام “ذخیرهسازی انرژی” یا “Power Saving Mode” در گوشیهای هوشمند بوده است. سیگنال گیرنده آنتن و برقراری ارتباط گوشیهای هوشمند یکی از بزرگترین دلایل مصرف باتری است. پس در زمان کمبود سیگنال و ضعیف بودن ارتباط وای فای بهتر است وای فای را خاموش کنید.

  • ۰۰/۰۲/۱۷
  • مهدی عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی