تاچ ال سی دی موبایل ، باتری موبایل ، ال سی دی گوشی ، باتری گوشی

  • ۰
  • ۰

به این ترتیب میتوان گفت اگر آیفون ۵اس دارید نیازی نیست از عدم دسترسی به ویژگی سلامت باتری در آپدیت iOS نسخه ۳/ ۱۱ نگران باشید چرا که این گوشی محدودیتی به لحاظ باتری و کند شدن آن ندارد. در این بین شاهد انتشار آپدیت iOS نسخه ۳/ ۱۱ برای گوشی آیفون ۵اس نیز بودیم، این گوشی قدیمیترین آیفون اپل است که آپدیت ۳/ ۱۱ را دریافت میکند. باتری های اپل معمولا پس از ۵۰۰ چرخه شارژ که شامل شارژ و تخلیه می باشد چیزی در حدود ۸۰% ظرفیت اولیه شان شارژ را نگه می دارند که برای بیشتر کاربران این اتفاق بین ۱۸-۲۴ ماه طول می کشد. که برای این کار به شما پیشنهاد می کنیم که مکان ها و مراکز خرید معتبر را انتخاب کنید. باتری گوشی شما اصلاً علاقهای به دشارژ شدن کامل ندارد و بهتر است این کار را فقط یکبار در ماه انجام دهید تا کالیبره شود و در شرایط عادی به روش بالا مدام آن را شارژ کنید. وقتی باتری اپل واچ را برای مدت طولانی بدون شارژ رها کنید ، آن را با آسیب حالت تخلیه مواجه خواهید کرد (خیلی سریع شارژ خالی می کند ) این مساله بعد از مدتی باعث می شود باتری شما شارژ کامل دریافت نکند.

آیفون های جدیدتر اپل از قابلیت شارژ بیسیم یا وایرلس پشتیبانی میکنند. آیفون ۱۲ پرو مکس به سبب داشتن مقاوت بیشتر در برابر ضربه، دوربینهای حرفهای تر، نمایشگر بزرگتر، سخت افزار قدرتمندتر و استفاده از شبکه پر سرعت 5G نسبت به نسل قبل پیشرفت های قابل توجهی داشته و اگر در حال حاضر از نسل قبل استفاده میکنید شاید خرید این محصول امری منطقی به حساب بیاید. خاموش کردن Notification Centre برای برنامههای غیر ضروری میتواند تاثیر قابل توجهی بروی ذخیر باتری دستگاه بگذارد. اپل برای رفع این مشکل ابتدا از کاربران آیفونهای قدیمی عذرخواهی کرد و در کنار تخفیف ویژه برای تعویض باتری، ابزاری را نیز در نسخه iOS ۱۱.۳ منتشر کرد که به کاربران آیفونها اجازه میدهد تا وضعیت سلامت باتری گوشی را بررسی کنند. قبلا در دو خبر به واسطه انتشار بنچمارکهای گیکبنچ و آنتوتو به اطلاع شما رسانده بودیم که پرچمداران جدید اپل با ۴ گیگ رم مشاهده شدهاند، اما این موضوع حالا به شکل رسمیتر تایید شده است.

مقاله 5 مورد از علائم خرابی باتری گوشی آیفون

گفته میشود که باتری گوشیای که به ۱۰۰ درصد رسیده را حتماً باید از برق خارج کرد وگرنه عمر آن کاسته خواهد شد. البته شما میتوانید برای هر برنامه خاصی این کار را انجام دهید و گزینه Background App Refresh را خاموش نمایید. اگر از اپل واچ خود به خوبی مراقبت کنید و در دمای مناسب از آن استفاده کنید و ضربهای به آن به صورت جدی وارد نشود راندمان سلامت باتری اپل واچ شما تا 3 سال خوب کار میکند. بزودی در این فروشگاه لوازم جانبی گوشی های اپل، از جمله گلس، قاب گوشی و پاوربانک های مخصوص گوشی های اپل نیز عرضه خواهد شد. استقامت کلی باتری آیفون ایکس نیز مدت زمان ۷۴ ساعت است. باتری گوشی آیفون ایکس iPhone X دارای ظرفیت ۱۰٫۳۵ وات بر ساعت می باشد که برابر ۲۷۱۶ میلی آمپر ساعت است که تقریبا برابر ظرفیت باتری آیفون ۸ پلاس می باشد. ظرفیت باتری ها در آیفون 11 به 3110 میلی آمپر در ساعت رسیده است و این در صورتی است که ظرفیت باتری در آیفون XR 2942 میلی آمپر است. گوشی آیفون iPhone 6 Plus از یک باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 2915 میلی آمپر ساعت (11.1 وات ساعت) و ولتاژ 3.82 ولت و از نوع لیتیوم پلیمر (Li-poly) بهره می برد.

• حتما بعد از تعویض باتری آیفون 5 یک بار گوشی را هارد ریست و باتری آن را کالیبره نماید. اما در مورد مدت شارژ دوباره گوشی داستان متفاوت بوده و درحالیکه گلکسی اس 9 را میتوان 107 دقیقهای شارژ کرد، اما آیفون 10 آر را باید 192 دقیقه در شارژ گذاشت تا کامل شود. نکته: در اطراف صفحه نمایش آیفون 6 اس پلاس یک لاستیک قرار گرفته و به نوعی محل نشستن صفحه نمایش روی پنل پشت گوشی را آب بندی میکند. از طرف دیگر اپل پیش از این گفته بود که ویژگیهای بیشتری را در این زمینه برای گوشیهای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X در نظر خواهد گرفت تا از این طریق کاربر بتواند با دقت بیشتری سلامت باتری گوشی را بررسی کند. عمر باتری در 10 آر یک و نیم ساعت بیشتر از آیفون 8 پلاس است و میزان مکالمه، مرور اینترنت و اجرای ویدئو و موسیقی، بهتر از سایر آیفونها است. این موضوع کاملاً حقیقت دارد و علت آن بالاتر بودن میزان وات و آمپراژ شارژر آیپد است.

  • ۰۰/۰۲/۲۰
  • مهدی عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی