تاچ ال سی دی موبایل ، باتری موبایل ، ال سی دی گوشی ، باتری گوشی

  • ۰
  • ۰

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. در حال حاضر باتری هایی که در گوشی های موبایل (اندروید، آیفون، ویندوزفون و غیره) از آن ها استفاده می شود از نوع لیتیوم یونی هستند! منظور از ۶۲ ساعت این است که اگر به طور پیش فرض شما روزانه یک ساعت را برای تمایش فیلم، مکالمه و وبگردی اختصاص بدهید آنگاه تا ۶۲ ساعت می توانید آیفون را در حالت آماده بکار داشته باشید. اگر دقت کرده باشید زمانی که آیفون خود را بلااستفاده روی میز قرار دهید، بعد از چند ثانیه صفحه نمایش آن به صورت خودکار خاموش میشود. همچنین در حین فرو کردن قاب باز کن به زیر باتری از لبه سمت چپ گوشی، دقت کنید که به دکمه ولوم دستگاه و متعلقات آسیبی وارد شود. برای این کار تنها کافیست دکمه ی سمت راست ساعت را نگه دارید تا نوار اسلایدر نمایان شود سپس گزینه ی Power Reserve را به سمت راست بکشید. Optimized Battery Charging آمده تا با افزایش عمر باتری آیفون نیاز به تعویض باتری را کمتر کند.

فروشگاه آنلاین رایا استور یکی از فروشگاههای معتبر و متخصص در زمینه فروش انواع باتری موبایل، تبلت، اپل واچ و … گرما را به صورت یکنواخت و ملایم به این بخش از بدنه گوشی اعمال کنید. بنابراین به هیچ عنوان گوشی آیفون را در معرض گرمای مستقیم و محیط های داغ قرار ندهید. اطمینان داشته باشید که ساعت و آیفونتان از راه بلوتوث به یکدیگر متصل هستند تا از مصرف زیاد شارژ آیفون و اپل واچتان جلوگیری شود . این سیکل به این معنا است که تا رسیدن به رقم اعلام شده، باتری شما از حداکثر ظرفیت و توانایی برخوردار خواهد بود و پس از بالا رفتن تعداد سیکل باتری از این رقم، ظرفیت باتری شما کم کم کاهش پیدا خواهد کرد. پس با توضیحات بالا و با توجه به این خصوصیت پس از گذشت مدت زمانی مثلاً بعد از 1 تا 2 سال، توان شارژدهی و ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی به شدت افت کرده و این زمان است که کاربر از گوشی خود خسته می شود و شروع به اعتراض به آن خواهد کرد! اگر برخی از این ویژگیها باعث روشن ماندن صفحه نمایش، برقراری ارتباط در پس زمینه یا چنین مواردی شوند، مسلما مصرف باتری را بالا میبرند.

اگر حالت روشن بودن صفحه نمایش اپل واچ تان در حالت ” دائم روشن ” باشد ، باعث مصرف بیشتر باتری می شود . اگر حالت روشن بودن صفحه نمایش اپل واچ تان در حالت " دائم روشن " باشد ، باعث مصرف بیشتر باتری می شود . در ادامه، به بررسی 10 دلیل که شما را از خرید آیفون XS منع میکند را میپردازیم؛ 10-قیمت: برای خرید آیفون X و XS، با محاسبه مالیات، 1500 دلار باید هزینه کنید، که اگر به دنبال گارانتی و خرید تمام لوازم جانبی آن باشید، این قیمت به 2هزار دلار نیز میرسد. این گوشی نیز مانند دیگر محصولات اپل دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود است که در ادامه شما را بیشتر با آن ها آشنا خواهیم ساخت. این یکی از نشانه های خراب بودن باتری گوشی می باشد . هر گونه نشانه دیگر مثل یک خط صاف یا کلمه service نشان از اصل نبودن باتری آیفون است و استفاده از این باتریها از طرف شرکت اپل توصیه نمیشود.

حالا با یک پیک را قاب باز کن از لبه سمت چپ آیفون 7 پلاس سعی در بلند کردن باتری از جایگاهش داشته باشید. برای کاربران مک، نرمافزاری به نام “CoconutBattery” در دسترس است که نه تنها باتری مک بوک را بررسی میکند، بلکه در اطلاعات باتری آیپد و یا آیفون را در اختیار کاربرانش قرار میدهد. نحوه مراقبت از گوشی های اپل یا همان آیفون ها در مدل های مختلف می تواند یکی از دلایل کم شدن باتری و یا افزایش طول عمر باطری باشد. باطری ایفون 6 دارای ظرفیت 1810 میلی امپر است ایفون 6 یکی از پرفروشترین مدل های گوشی اپل در ایران بوده و با گذشت چند سال از زمان تولید هنوز قابل رقابت با خیلی از گوشی ها هست عمر مفید باطری گوشی های موبایل به خصوص ایفون خیلی به شرایط نگهداری نحوه شارژ صحیح استفاده از شارژر اصلی بستگی داره ولی تقریبا بعد از گذشت یکی دو سال از عمر گوشی کم کم متوجه این مسئله خواهید شد که میزان نگهداری شارژ گوشی موبایل شما مثل روز اول نیست و شاید مجبور بشید در طول روز چند مرتبه گوشی خودتون شارژ کنید و به علت عدم در دست رس نبودن شارژر می تونه ازار دهنده بشه و البته در بعضی از مواقع باتری گوشی شما باد می کند در این حالت باید با خرید باتری ایفون اصلی زود تر اقدام به تعویض باتری گوشی بکنید چون ادامه باد کردن ممکنه اولا به ال سی دی گوشی تون اسیب برسونه و یا در موارد خاص می تونه منجر به انفجار بشه این موضوع رو حتما جدی بگیرید در موقع تعویض باتری ایفون حتما میزان شارژ باتری گوشی شما زیر 25% باشه و اگرباتری گوشی شما باد کرده با دقت بیشتری تعویض کنید اصلا فشار به باتری وارد نکنید می تونه خیلی خطرناک باشه.

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • مهدی عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی